4. jun. 2009

Flot pige fra min skole

Her er Stephanie, hun er en flot pige fra min skole hvor jeg går. Hun flirter altid med alle drengene og jeg har hørt rygter om at hun har kneppet med nogle af de ældre drenge i byen. Jeg gad godt at se hendes fisse og sprøjte ud over hende. Det kan være at det sker når jeg har tabt mig lidt og fået nogle muskler. Jeg har onaneret til hende mange gange og fantaseret om hendes dejlige unge bryster som jeg virkelig gerne ville røre ved og sutte på imens jeg spermer. Uhmmm... Stephanie, hvis du læser det her, så skal du vide at jeg tænder helt vildt på dine øjne og din røv. Spermer til dig hver aften....

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. hey.. fede billeder.. jeg er meget interesseret i at vide hvor du har det med hende i de gule hipsters/hotpants fra og om der er flere :P mail me at... erland-green@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Hej lesbisk piger
    Mit navn er Sonja McDonell, 23, stewardesse Schweiz. Thos rememberfs mig mine første lesbiske fornøjelser i 6. klasse med en meget genert pige fra parallel klassen.
    Sonja sonjamcdonell@yahoo.com

    SvarSlet